DEN 35

11. září 2013 v 17:18 | Demi |  Den za dnem
DEN 35


Čauky,dnes píšu opět v rychlosti..omlouvám se,ale prostě se v mém životě neděje momentálně nic převratného.. :)
Jen tu je jedna věc..s přítelem je to poslední dobou takové divné,nejspíš je to tím,že jsme se od pátka neviděli,nevím..
No a ve škole pořád uklízíme..takže pohoda. :D
A co vy,jak se máte?

Jídlo
- zmixované müsli s mlékem (260kcal)
- hroznové víno,jablíčko (146kcal)
- květákový mozeček,dvě malé brambory vařené ve slupe (322kcal)
- 2křehké sýrové plátky Bona vita,gervais,šunka + okurka (150kcal)

Pohyb
- chůze (cca 40minut)
- Jillian Michaels Ripped in 30 Level1 Day5 (34minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio 2 (32minut)
- POP Pilates Body Makeover - Legs,arms,abs (29minut)
 

DEN 34

10. září 2013 v 17:27 | Demi |  Den za dnem
DEN 34

(pro tuhle postavu bych zabíjela!! ♥)

Čauky,dnes opravdu jen rychle..
Ve škole se toho moc nedělo,zase jsme dostali nějakou práci,tiskly jsme asi 370papírů :D,nadepisovaly cedulky do knihovny atd..nakonec nás pustila v 11:30,takže celkem pohodička..
Dnes už jsem se konečně začala trochu učit,opakuju si španělštinu,abych toho pak neměla hodně,až se zase začneme učit..ještě se na to dnes podívám..
Mějte se. :)

Jídlo
- celozrnná houska,plátek šunky,plátky ledového salátu,rajče a okurka (242kcal)
- zelené jablko,pár švestek (180kcal)
- květak na mozeček,brambory (322kcal)
- pšenično-špaldlový křehký plátek,20g šunky,okurka (114kcal)

Pohyb
- chůze (cca 40minut)
- Jillian Michaels Ripped in 30 Level1 Day4 (34minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio3 (33minut)
- Butt workout 2 - Booty buster

DEN 33

9. září 2013 v 16:45 | Demi |  Den za dnem
DEN 33


Zdravím milé dámy :) tak jak se dnes máme?
Já docela dobře..nemusím se tenhle týden učit do školy (ikdyž bych mohla! :D) a jediný co ve škole dělám je,že uklízím..dneska jsme s kámoškou obalovaly knížky v knihovně,zalívaly kytky,vynesly koše a upravily nástěnky..nakonec nás zástupkyně pustila domů v 10:30,takže paráda :) zítra budeme prý stěhovat lavice a máme ještě nějakou práci v knihovně...takže mi zas tolik nevadí chodit do školy..akorát je to zbytečný utrácení peněz za vlak..ale co :D aspoň uvidí,že nejsem lajdák a neulila jsem se z kurzu,abych týden byla doma :D
Vím,že dnes je jídlo opět bída,zkusím to nějak vylepšit večeří,ale už to moc nepůjde,přece se na večeři nezpráskám nejvíc za den..můj cíl na zítra je víc jíst!

Doufám,že tu školu ve zdraví přežíváte. :D

Jídlo
- zmixované müsli s mlékem (260kcal)
- activia meruňková,hroznové víno (176kcal)
- cuketové rizoto (230kcal)
- pšenično-špaldlový křehký plátek,cottage s pažitkou,okurka (210kcal)

Pohyb
- chůze (cca 45minut)
- Jillian Michaels Ripped in 30 Level1 Day3 (34minut)
- Butt workout Cardio 1 - Boot Camp (11minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio3 (33minut)
 


DEN 32

8. září 2013 v 17:35 | Demi |  Pokroky
DEN 32


Ahojky holky :) tak co,jak se máte?
Ještě jednou se omlouvám za včerejší poněkud divný článek,ale neměla jsem vůbec náladu psát..dnes už je to o něco lepší,tak vám zase píšu normálně.
Přijde mi,že víkend hrozně rychle utekl..ale moc mi to nevadí,jelikož jak už jsem říkala,tak má třída je na kurzu,já s kámoškou nejedeme,takže budeme jezdit do školy,ale tam akorát něco uklízet a pak domů,takže se učit nebudeme.. :) budu se snažit využít tento volnější týden na opakování učiva,abych toho potom neměla najednou hodně..navíc musím do příštího úterý přečíst knihu na seminář z češtiny,ale je to kraťoučký..
Užijte si jak jen můžete posledních pár hodin volna a zítra vstávat opět do školy. :( To vstávání mi fakt vadí,člověk se ani pořádně nevyspí..

Jídlo
- zmixované müsli s mlékem,půlka zeleného jablka (280kcal)
- cuketové lečo s bramborem (240kcal)
- míchaná vajíčka,křehký sýrový plátek Bona Vita,rajče (235kcal)
- už nic

Pohyb
- Jillian Michaels Ripped in 30 Level1 Day2 (34minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio3 (33minut)
> nejšílenější cardio ever !! :D
- Butt workout 1 : Tone Up (11minut)

Challenge - 30 Day butt lift

8. září 2013 v 16:33 | Demi |  Má cesta
Jelikož mi včera skončila má 30-ti denní výzva na břicho,tak jsem se rozhodla zkusit něco na zadek.Na internetu jsem našla program opět na 30dnů zaměřený právě na tuto partii.Určitě všichni znáte na youtube kanál Lionsgate BeFit,na obrázku je předepsaný rozpis na každý den,který se musí dodržovat a cvičí se podle předepsaných videií.Už mám za sebou první den a musím říct,že super. :)



Start: 8.9.
Konec: 7.10.

1.den > SPLNĚNO
2.den > SPLNĚNO
3.den > SPLNĚNO
4.den > SPLNĚNO
5.den
6.den
7.den
8.den
9.den
10.den
11.den
12.den
13.den
14.den
15.den
16.den
17.den
18.den
19.den
20.den
21.den
22.den
23.den
24.den
25.den
26.den
27.den
28.den
29.den
30.den


DEN 31

7. září 2013 v 20:28 | Demi |  Den za dnem
DEN 31

Dnes v rychlosti.Omlouvám se,někdy jsou chvíle kdy člověk nemá co psát a má svých starostí dost.
Mějte se krásně.

Jídlo
- zapečený toast s 2plátky sýru,plátkem šunky + půlka jablka (296kcal)
- cuketové lečo s bramborem (max.240kcal)
- cottage,2suchary (230kcal)
- salátová okurka,rajče (42kcal)

Pohyb
- Jillian Michaels Ripped in 30 Level1 Day1 (34minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio2 (31minut)
- 30-ti denní výzva bříško - 30.den (20minut)

DEN 30

6. září 2013 v 19:56 | Demi |  Den za dnem
DEN 30


Ahoj dámy :)
První školní týden je (snad) úspěšně za námi.Musím říct,že to uteklo poměrně rychle,i vzhledem k tomu,že ve škole to moc o učení pořádně ještě nebylo,jelikož nás učitelé chvilku nechali,než zajedeme do starých kolejí..u většiny ta pravá škola se spoustou učení nastane až příští týden..ikdyž mě se to netýká,jelikož moje třída jede na sportovní kurz (já jsem nechtěla vyhazovat 3000 za to,že se někde budu projíždět na kole),tak se učit nebudu,ale samozřejmě do školy chodit musím..kámoška taky na ten kurz nejela (kvůli mě :D),takže bude chodit se mnou a dostaneme každý den od zástupkyně nějakou práci na škole,což je v pohodě..lepší než se učit..navíc předpokládám,že nás bude pouštět dřív.Doufám.
Co se týče cvičení a jídla..tak musím se pochválit,dnes je to přesně 30dnů zdravé stravy :) a také jsem konečně dokončila celý program 30Days Shred,jsem na sebe hrdá..rozdíly už vidět jsou,rozhodně jsem nezhubla nějakých 10kg,to fakt ne..a ani bych to tak rychle nechtěla..nechci vědět ani kolik vážím,protože mi o váhu tolik nejde..rozhodla jsem se,že se zvážím na konci září,to už by ty rozdíly mohly být podstatně větší :) ještě mám před sebou dlouhou cestu,ale já to nevzdám :)..mimochodem co se týče jídla,vím,že poslední dva dny jím opravdu málo..ale dnes jsem to dostala a vůbec nemám chuť na jídlo,zítra se to budu snažit napravit,slibuju..
Dnes už mi opět zbývá jen výzva na bříško a pak konečně mám celý večer pro sebe..parádička.Těšila jsem se na víkend jak blázen,konečně se zase vyspím. :D
Užívejte pátek a nadcházející víkend! :)

Jídlo
- zmixované müsli s mlékem (241kcal)
- activia ananasová (110kcal)
- zelené jablko (115kcal)
- fazolky na smetaně s vejcem a bramborem (280kcal)

Pohyb
- Jillian Michaels 30Days Shred Level3 Day10 > hurá!!! :D (27minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio2 (31minut)
- 30-ti denní výzva bříško - 29.den (20minut)

DEN 29

5. září 2013 v 20:05 | Demi |  Den za dnem
DEN 29


Ahojky holky,omlouvám se..píšu ve spěchu..dnes jsem měla odpoledku,domů jsem dorazila až v 17hod.,musela jsem si připravit věci do školy a cvičila jsem..ještě mi zbývá posilování a mám pro dnešek hotovo :)
doufám,že se nezlobíte..ale dnes vás nemám čas oběhnout,akorát stihnu si ještě dát tu výzvu na břicho,vykoupat se a připravit si věci na ráno..ve 21:30 už chci ležet v posteli,ráno vstávám na nultou..
Nemám čas vás oběhnout,tak se nezlobte..zítra to napravím :)
mějte se krásně,ahoj.

Jídlo
-mixované müsli s mlékem (241kcal)
- jogurt activia (110kcal)
- broskev (49kcal)
- bramborová kaše,brokolicová směs (300kcal)

Pohyb
- Jillian Michaels 30Days Shred Level3 Day9 (27minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio2 (31minut)
- 30-ti denní výzva bříško - 28.den (20minut)

DEN 28

4. září 2013 v 18:07 | Demi |  Den za dnem
DEN 28


Zdravím :) Zítra jdu za profesorkou,která mě bude učit seminář z občanky kvůli té seminární práci,jelikož si musím zvolit nějakého učitele z daného předmětu,na který budu dělat práci,za konzultanta,tak půjdu za ní..každý učitel může mít pod sebou maximálně 5lidí,takže doufám,že u ní ještě budu moct být.Ještě stále nevím,co si zvolím za téma,ale na to je času dost..hlavně abych měla toho konzultanta.
Ze školy mám takové smíšené pocity,docela si přijdu,že jsem za ty prázdniny všechno zapomněla,ale tak snad se zase otrkám..zatím jsem se ještě neučila,ikdyž by to nebylo na škodu,jelikož určitě v dohledné době budeme už nějaký test psát,tak bych se měla dnes alespoň už na něco kouknout,tak snad..uvidíme,jak to půjde dnes :D
Musím říct,že vzhledem k tomu,že jsem vstávala dnes v 5:15 na nultou,tak jsem šíleně unavená..úplně vyždímaná..Ipřes to,jsem ráda,že jsem se dnes do toho učení nemusela tolik nutit jako minulý den..tedy ještě mi zbývá nějaké posilování,nejspíš na nohy..ale i tak,to nejhorší mám za sebou a posilování si dám po večeři a poté ho sem dopíšu. :) Velice mi blog vyhovuje,jelikož podle toho kontroluju,jak cvičím a jím..a vaše podpora a komentáře jsou někdy i přínosné,ale hlavně moc milé..děkuju vám moc :)
Opět se mějte krásně a nestresujte se tolik ze školy,nestojí to za to. ;D

Jídlo
- mixované müsli s mlékem (260kcal)
- nektarinka,jablko (157kcal)
- bramborová kaše,brokolicová směs (270kcal)
- toast s 2plátky šunky a gervais + okurka (198kcal)

Pohyb
- Jillian Michaels 30Days Shred Level3 Day8 (27minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio2 (31minut)
- Hot legs&sexy butt (17minut)

DEN 27

3. září 2013 v 17:18 | Demi |  Den za dnem
DEN 27


Čauky :) tak jak se dnes máte?
Já dnes nic moc,včera jsem šla spát trochu později než předchozí den a jsem nějaká hrozně unavená..vůbec se mi do toho cvičení dnes nechtělo,to byl opravdu první den,kdy jsem se musela přemáhat,ještě mi zbývá výzva na břicho,ale to už nějak dám..jsem ráda,že mám za sebou Jillian..
Dnes jsem měla ve škole do 12,ale stejně jsem se šíleně nudila..zítra mám 7hodin a to už se asi normálně učíme,netěším se..hlavně toho tenhle rok budu mít hodně..jelikož se letos píšou seminární závěrečné práce už v tomto ročníku,téma si máme vybrat do konce září a sehnat si konzultanta (učitele),pár nápadů už mám,ale bude to pracný..myslela jsem něco třeba jako je psychopatologie,duševní poruchy,fobie,lidská práva,závislost..něco z toho..co myslíte?Termín odevzdání je do začátku května,takže na to mám času poměrně dost,ale stejně to pro mě byl trochu šok,jelikož se minulý rok odevzdávaly až nazačátku 4.ročníku..ale nadruhou stranu je chápu,prý to posunuli kvůli tomu,abysme ve 4.ročníku měli čas na maturitu a mohli se jí plně věnovat..což to je dobrý..ale bojím se,že tu práci nenapíšu tak zajímavě a dobře..kdybyste měli nějaký tip,o čem psát..popřípadě pokud už jste seminárku psaly,tak co jste si vybraly :) ?
Teď se ještě vrhnu na tu výzvu a pak mám konečně pro dnešek klid.Potom se možná už kouknu na učení,měla bych..no uvidíme.Zítra vstávám na nultou,takže musím jít spát dřív než včera.
Tak se mějte.

Jídlo
- zmixované müsli,mléko (260kcal)
- 100g hroznového vína,jablíčko (149kcal)
- tuňákový nákyp,pár brambor vařených ve slupce,lžíce jogurtového dresingu (300kcal)
- plátek vícezrnného chleba,gervais,2plátky šunky,rajče (170kcal)

Pohyb
- chůze (45minut)
- Jillian Michaels 30Days Shred Level3 Day7 (27minut)
- Jillian Michaels Body revolution Cardio 2 (31minut)
- 30-ti denní výzva bříško - 26.den (20minut)

Kam dál